też tak mam nigdy nie widziałem, żeby było pełno na zegarach mimo, że leje z odpowietrzeniem
Zamienić OI na OII
Zwiń
X
-
Zamienić OI na OII
Mam pytanie czy warto się przesiąść z Octavi I na II .
Mam Octavi Tour ICE+ 1,6 BFQ kupioną w grudniu 2006 (model 2007) , chcę ją zamienić na Octavie II Elegance 1,6 FSI nową z salonu, starą :lol: (1,5 roku) chcę oddąć w rozliczeniu.
Ogólnie z Toura jestem zadowolony, ale włąśnie chciałbym zmienić na coś nowszego i lepiej wyposażonego.
Napiszcie jak się spisuje silnik 1,6 FSI
-
-
roberta, Jezdzilem rok O2 z 1.6 FSI i moje doswiadczenia sa nastepujace.
-spalanie w Warszawie na krotkich odcinkach okolo 5km,bez korkow to 8.5-9.5l w
lato...zima to okolo 10l
-silnik cichy na wolnych obrotach..potem juz gorzej,aczkolwiek ciszej niz w TDI..subiektywnie
-silnik ma slaba elastycznosc
-przy przebiegu 2000km wysypalo mi sie kolo magnetyczne na wale i auto stalo
2 tygodnie w ASO
-silnik potrafil przydzwaniac pomimo paliwa 98 octan
-subiektywna odczucie akustyczne przy rozpedzaniu to twardy metaliczny dzwiek...troche mnie denerwowal
-to tyle..
pozdrawiam
ps.wytrzymalem rok i zmienilem na TDI :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Jeżdżę ponad rok O II 1,6 FSI i póki co jestem bardzo zadowolony.
Przesiadłem się z Primery 1,8 i dynamika podobna. Nawet jak wsiada 5 osób da się sensownie pojechać i nie ma problemów z wyprzedzaniem. Jak dla mnie dźwięk silnika fajny.
Jakość też super, jeżdżę na przeglądy i leję olej. Miałem tylko jeden kłopot ale dotyczył ustawień komputera powodującego rozładowywanie się akumulatora.
Poprzednio felgi 15-tki obecnie 16-tki, zużycie paliwa w Warszawie 9-11 zależnie od stylu jazdy i korków w trasie około 7-u.
Zauważyłem 3 minusy:
- tandetne koło kierownicy dlatego wymieniłem w ASO na pokryte skórą,
- brak maty wygłuszającej nad silnikiem ale nie jest najgorzej,
- elektryczne wspomaganie nie dające dobrego czucia pojazdu powyżej 120 km/h.
W sumie najgorsza jest ta ostatnia wada ale tutaj zakup innej wersji silnikowej nie pomoże konieczny jest inny model.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertaproblemów z wspomaganiem przy dużych prędkościachOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ze wspomaganiem to nie jest wielki problem nie przeszkadza też w jeździe.
To subiektywna kwestia wyczucia. Mi to przeszkadza przy wiekszych prędkościach ale większości nie.
Generalnie samochód bardzo polecam, silnik też a co do wad to ma je każde auto i naprawdę tym bym się nie martwił.
Zrób sobie jazdę próbną, pozycz na weekend itd.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertaTeraz jestem zdezorientowan :cry:
to może dalej jeździć OI
W niej nie mam dziwnych dźwięków i problemów z wspomaganiem przy dużych prędkościach
a zużycie palwa nie przekracza 8,2litra po mieście jak żona nie jeździ :P
Twoje pytanie jest lekko dziwne. Bo to tak jak by zapytać czy zamienać Forda Mondeo I na II czy Passata B5 na B6, albo poprzedniego C5 na najnowszy model. Odpowiedz zawsze będzie jedna. Zmieniać !!! Bo technika nie cofa się, a idzie do przodu i to co było nowoczesne i zapewniało komfort jeszcze 6 lat temu teraz jest przestarzałe i malo komfrtowe (w dzisiejszej rzeczywistosci).
A jeśli chesz opiniii o Octavii 2 to wystarczy poczytać to forum.
Powiem Ci tak: ja mam O2 1.6 MPI Elegance od roku i ... nie miałem z nią najmniejszych nawet problemów. A co do wspomagania to mam odmienne zdanie od kolegii powyzej. Bo dla mnie siła wspomagania i jego progresja dobrane są wrecz genialie i cały czas czuć co się dzieje z kołami ( a jeździłem wieloma autami i mam porównanie ).Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZmieniać !!! Bo technika nie cofa się, a idzie do przodu i to co było nowoczesne i zapewniało komfort jeszcze 6 lat temu teraz jest przestarzałe i malo komfrtowe (w dzisiejszej rzeczywistosci).saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZtandetne koło kierownicy dlatego wymieniłem w ASO na pokryte skórąZamieszczone przez PiterNZbrak maty wygłuszającej nad silnikiem ale nie jest najgorzej,
Zamieszczone przez PiterNZelektryczne wspomaganie nie dające dobrego czucia pojazdu powyżej 120 km/h.
Komentarz
-
-
a ja generalnie , oczywiście nie chce nikogo wkurzać , powaznie bym się zastanowił nad kupnem O2 . niestety nie jest to żadna rewelka. jedyną jej zaleta jest chyba ten kufer . sadzę że pochodził bym po salonach i pojeżdził sobie innymi furkami porównując komfort jazdy.... .O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
no może nie przypadkowo tak do końca , ale sądzę że jakbym się przejechał na jeżdzie próbnej to też bym kupił.... ,. ja szukałem dużego bagażnika , to był mój priorytet , a skoda go posiada, chciałem też diesla dobrego do chipa , a te dsg itd doszły potem... generalnie wóz jest ok tylko jest za głośny /silnik i zawias/ i tylko to mam mu do zarzucenia w zasadzie. przejechałem sie teraz A4 99r po nie wiedomo jak ogromnym przebiegu i byłem w szoku, naprawdę. powoli mam sie zabrac do rozbierania bagażnika i wygłuszania jakoś tyłu ale coś nie moge wystartować :wink: , za dużo mam pracy w zakładzie /całe szczęście :szeroki_usmiech /O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwgeneralnie wóz jest ok tylko jest za głośny /silnik i zawias/ i tylko to mam mu do zarzucenia w zasadzie. przejechałem sie teraz A4 99r po nie wiedomo jak ogromnym przebiegu i byłem w szoku, naprawdę.
Ja mam porównanie do Primery z 2001 r. i moim zdaniem głośność jest podobna po prostu pytanie do czego porównujesz.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertaZamieszczone przez PiterNZ......
Zrób sobie jazdę próbną, pozycz na weekend itd.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
Komentarz